Kalite Politikamız

Prince Group, ISO 9001:2008 Kalite Politikamız;

Müşterilerimizin beklentilerini en iyi şekilde anlamak, yerine getirmek, müşteri ve çalışan memnuniyetinin sürekliliğini garanti altına almak,

Yüksek motivasyon ve başarı azmine sahip çalışanlarımızın eğitim yolu ile bireysel gelişimlerini arttırarak sürekli gelişmemize katılımlarını sağlamak,

Partnerlerimiz ile birlikte iş birliği ve güven içerisinde çalışıp verimliliğimizi arttırmak,

Müşterilerimizin memnuniyetini ve hizmet kalitemizi etkileyen tüm süreçleri teknolojik gelişimleri de takip ederek sürekli iyileştirmek ve geliştirmek,

Tüm çalışanlarımızın birbirleri ile olan iş ilişkilerinde saygı ve güven ortamını yaratmak.

Prince Group, ISO 10002:2004 Şikayetleri Ele Alma Politikamız;

Müşterilerimiz tarafından yazılı veya sözlü iletilen tüm öneri , talep ve şikayet gibi geri bildirimleri kayıt altına almak , incelemek ve çalışmakta olduğumuz ilgili pazarların tüketici kanun, yönetmelikleri çerçevesinde kalıcı çözüm sağlamak amacı ile azami gayreti göstermek.