Euphoria Hotels, yeni jenerasyonu farkli konsepti ile yakaladi


Prince Group’un otel markasi Euphoria Hotels & Resorts, geçen sene hizmete sundugu yeni konsepti “Euphoria Wellbeing” ile büyük begeni topladi.

Kaliteli hizmet anlayisi ile turizme yön veren otellerimiz, sunduklari hizmeti farklilastirma adina çalismalar yaparken misafirlerini sasirtmaya devam ediyor. Bazi oteller, hizmette farkli olma adina plajda günes gözlügü silerken kimi otel misafirlerine sundugu sogutulmus havlularla farkli olmaya çalisiyor. Otellerin farkli olma adina yaptigi çalismalar devam ederken Euphoria Hotels & Resorts ise sundugu yeni konsepti ile farklilasma adina bir adim öne çikiyor.

Euphoria Wellbeing

Euphoria Hotels & Resorts, geçen sene misafirlerinin begenisine sundugu Euphoria Wellbeing ile spor tutkunlari ve saglikli beslenmeye önem verenler için farkli bir konsept yaratti. Yine Prince Group bünyesindeki Awaros Gym ile isbirligine giden Euphoria Hotels, Euphoria Wellbeing ile misafirlerine saglikli tatil imkani sunuyor. Türkiye’deki 4 otelinde profesyonel spor antrenörleri ve beslenme uzmanlarini kadrosuna dahil eden Euphoria Hotels, hazirlanan programlar çerçevesinde misafirlerine spor ve saglikli beslenme konusunda hizmet alternatifleri yaratiyor.

Büyük ilgi gördü

Euphoria Hotels & Resorts’ un yeni konsepti Euphoria Wellbeing hakkinda açiklamalarda bulunan Grup Otelleri Satis ve Pazarlama Direktörü Cem Özdag, Euphoria Wellbeing’ in tatilciler tarafindan büyük ilgi gördügünü söyledi. Konsept hakkinda Tourism Today’e bilgi veren Özdag, “Sektörün farklilasma noktasinda bazi sikintilari oldugunu biliyoruz. Deniz, kum, günes herkeste var ama farklilasmaya çalistiginizda ya servis noktasindan ya da uyguladiginiz konsept ile öne çikabiliyorsunuz. Biz geçen sene Euphoria Wellbeing’i yarattik. Bu konsept, hali hazirda yapmis oldugumuz bazi hizmetleri daha profesyonel hale getirmemizle ortaya çikti. Euphoria Wellbeing’in gelis noktasi, saglikli ve temiz beslenme, ikincisi ise spordur. Zaten yemyesil tesislerimiz var. Biz ilk olarak her otelimizde minimumda iki tane profesyonel antrenör tahsis ettik; biri sert sporlarla ugrasiyor digeri de yoga, plates, zumba gibi daha hafif dersler veriyor. Spor dallarimiz ile ilgili olarak otellerimizde özel alanlar var ancak biz tesislerimizin her yerinde spor faaliyetleri yapiyoruz. Haftanin 6 günü sabah 8’den aksam 8’e kadar iki saatte bir yaptigimiz spor programlarimiz mevcut. Örnegin saat 10’da plajda crossfit çalismasi yapilirken saat 12’de body building antrenmani yaptiriyoruz. Saat 14’te de agacin altinda yoga dersleri veriyoruz. Tamamen profesyonelce hazirlanan programlar çerçevesinde dersler veriyoruz” dedi.

Her misafire farkli program

Cem Özdag, Euphoria Wellbeing’in ikinci kisminda ise saglikli ve temiz beslenme oldugunu söyledi. Özdag açiklamalarina söyle devam etti: “Saglikli yasamin asil konusu beslenmedir. Spor, saglikli yasamda yüzde 30’luk bir kismi kapsar. Saglikli yasamin yüzde 70’lik kismini ise saglikli beslenme kapsar. Spor yapiyorsaniz beslenmenizi dogru sekilde gerçeklestirmelisiniz. Biz de konseptimiz içinde beslenmeyi simdilik yemek köseleri ileride ise kendine ait restoranlari ile temiz beslenme alanlari olusturalim istedik. Bu dogrultuda büfemizin 5’te birini bu kisim için ayirdik. Bunun için de sporda oldugu gibi yine profesyonellerden danismanlik aldik ve menülerimizi olusturduk. Beslenme uzmanlarimiza da otellerimizde birer ofis açtik. Bu ofislerde misafirlerimizin vücut kitle endeks ölçümleri yapiliyor ve vücut tiplerine göre programlari olusturuluyor.”

Profesyonel sporcularin dikkatini çekti Kaynak: Euphoria Hotels, yeni jenerasyonu farkli konsepti ile yakaladi

Spor yaptigini ve spor yapmaya basladiktan sonra kendisindeki degisimi gördügünü ifade eden Cem Özdag, “Spor hayatimizda var. Sporu hayatimiza kattigimiz zaman degisiklikleri ve saglikli yasami gördük. Bunu da insanlarin hayatina dokunarak yapalim istedik. Ilk senemizde muhtesem bir ilgi gördük. Biz davet etmeden Rusya’dan ve Ukrayna’dan dünya sampiyonu sporcular bu konsept için otellerimize geldi. Bu konseptimize sadece amatörlere degil profesyonel sporculara da hizmet verebiliyoruz. Birinci hedef kitlemiz: amatör olarak hayatinda spor yapan insanlarin alternatifsiz kalmamalarini istedik. Spor yapiyorsunuz, diyet programiniz var ve otele geldiginiz zaman saglikli beslenme adina sadece yulaf ezmesi bulabiliyorsunuz. Peki, öglen yemegi ve aksam yemeginde ne veriyorlar? Saglikli ürünler sunamiyorlar. Birçok otelde diyet büfesi var ama sadece haslanmis tavuk ve brokoli bulabilirsiniz. Bizim konseptimizde ise bütün yönüyle ele aldik. Öyle ki bizim saglikli bir tatli büfemiz bile var. Ikinci hedef ise hayatinda spor ve saglikli beslenme olmayan insanlara dokunmakti. Biz burada elimizden geldigince onlara yardimci oluyoruz” dedi. Euphoria Hotels ile sadece konaklama ve yeme içme hizmeti vermek istemediklerini belirten Özdag, spor ve beslenme konusunda insanlari bilinçlendirmek de istediklerini ve bunun için otellerinde ücretsiz seminerler, egitimler de verdiklerini söyledi.

“Farkliliklar otellerle sinirli kalmamali” Kaynak: Euphoria Hotels, yeni jenerasyonu farkli konsepti ile yakaladi

Konsept farkliliklarinin sadece otel ile sinirli kalmamasi gerektigini de söyleyen Cem Özdag, yaratilan bu konsept bazli farkliliklarin tur operatöründen acentaya, web sayfasindan online portallara kadar her kanalda detaylandirilmasi gerektigini belirtti. Özdag, “Spor ve Saglikli beslenme otelisiniz ama hangi tur operatörünün spor otelleri yada Saglikli beslenme otelleri diye bir bölümü var. Antalya otelleri, Izmir otelleri dile kategoriler var ama spor otelleri diye bir kategori yok” seklinde konustu.

“Yeni jenerasyonu yakaladik”

Farklilasma adina otellerin iyi düsünmesi ve yaratici olmasi gerektigini ifade eden Özdag, “Plajda günes gözlügünü silmek oteli misafir gözünde farklilastirmaz” dedi. “Farklilasmayi hitap ettiginiz jenerasyona göre yapmalisiniz” diye konusan Özdag, söyle devam etti: “Artik misafir profili degisiyor. Yeni jenerasyona hitap ediyor muyuz öncelikle bunu irdelememiz lazim. Euphoria Hotels olarak yeni jenerasyonu, spor ve saglikli beslenme konusundaki isteklerini karsilayabildigimizi düsünüyoruz. Ailelerinin zoru ile tatile gelen gençleri, bezmis ve sikilmis bir sekilde sezlonglarda yatmaktan vazgeçirdik, simdi spor yapiyorlar ve egleniyorlar.”

“2016 dönüm noktasiydi”

Cem Özdag, otellerin farkliliklari yakalamasi gerektigini belirterek açiklamalarina söyle devam etti: “Farkliliklari yaratmak detaylara inmekten geçer. Biz 2016 krizine kadar otellerimizi turistle doldurabiliyorduk. Ancak bu turist nehri 2016’da kesildi. Tüm oteller olarak farkli arayislara girdik. Arayislarimizi pazar yönünde yapmadik. Farkli kanallar aradik. Örnegin callcenter sistemi kurduk ve rezervasyon modüllerine yöneldik. Daha önce biz Rusya pazarinda büyük bir tur operatörü ile kontrat yaparken 5 dolar vererek 150-200 rezervasyon birden alirdik. Simdi ise farkli kanallar kesfetmeye çalistik ve basarili olduk. Bu nedenle 2016 satis pazarlama ekipleri için dönüm noktasiydi. 2016’da bu isi dogru bilen insanlarla, sadece fiyat üzerinden götüren insanlar arasindaki fark ortaya çikti. Gaziantep’teki, Sinop’ taki, Malatya’da ki tatilciye sosyal medya üzerinden ulasip onu otellerimize getirmeye basladik. Daha önce nasildi? Bir tur operatörünün Diyarbakir’da acentesi var ise ancak bize tatile gelebiliyordu ama artik öyle degil.”


Tourism Today – Tuncay Sevin